sobota, 27 sierpnia 2011
Ta dammmm:D
Hej..:) Przepraszam za brak aktywności na blogu, trochę czasu nie mam :P Niedługo powinnam się poprawić, no bo skoro już się podjęłam ...Trochę mi się nudzi, słońce u nas grzeje. Szkoda tylko że na koniec wakacji;/ No ale co tam, we wrześniu w weekend przecież też można gdzieś pojechać, prawda? :D To na tyle... Obiecuję poprawę ;pp Pa;*
niedziela, 14 sierpnia 2011
Coś
Źle się czuję:( Mam wrażenie, że nic mi nie wychodzi.Nie mówię oczywiście o stardollu...Nie wiem co ze sobą zrobić.Chcę wrócić już do domu i wyjść z kimś na dwór.Co do stylizacji- za pewne widzicie dobrze. Nie będę teraz opisywać.
- top-projekt-2 sd
- kokardka-bez marki-20 sm
- spodenki-PPQ- 22 sd
- pasek-Pretty in love-40 sm
- torba-Fudge-3 sd
- balerinki-Pretty in love- 40 sm
Gosienka12
Twarz:
Przed:
Ładnie.Luźny warkoczyk, wszystko na czarno.Pasuje.Podobają mi się kolczyki.Nosek troszkę za wysoko:P Ocena:9/10
Po:
Po:
Nie wiem jak Cię zrobiłam, ale mi się podoba.Ozdoby mi tu nie pasowały. Widać co jest ? To dobrze xd
Ubiór:
Przed:
Nawet fajnie,ale buty dałabym inne.I w sumie to bluzka chyba za szeroka do tych spodenek, ale to nic.Ocena:6/10
Po nie mogłam Ci zrobić , ponieważ w szafie jest tylko jedna sukienka.
Po nie mogłam Ci zrobić , ponieważ w szafie jest tylko jedna sukienka.
sobota, 13 sierpnia 2011
Ostro :>
Rrr.Kryjcie się, bo nadchodzę.Tym razem trochę na ostro.
- siwa bluzka-Evil panda-2 sd
- czarna bluzka-Otto-40 sm
- spodenki-Fudge-16 sm
- rajstopy-darmowe
- buty-Fallen angel-30 sm
Misskarola110
Twarz:
Przed:
Przed:
Ładnie.Wszystko w normie.Może bym zmieniła oczy.Nie ma żadnych dziwnych super wpadek :D Śliczne włosy.Chcę już je mieć:( Ocena-9/10
Po:
Po:
Chyba mi wyszło. Dla mnie ok.Stopniowo ułożyłam cienie, tak, żeby się delikatnie rozjaśniały.zmieniłam kolor włosów, jak również i włosy.
Ubiór:
Przed:
Fajnie i zwyczajnie.Lubię tą tuniczkę.Ale jej nie mam ...xd Zastanawia mnie kapelusz.Nie pasuje a po za tym czubek głowy Ci wystaje.Ocena:7/10
Po:
Po:
Ubrałam Cię tak chyba wyjściowo. Podoba mi się.Lubię tą sukienkę. Miałam ją.Wszystko ozdabia fajny łańcuszek w innym kolorze :D
Vanessa_Kim_
Twarz:
Przed:
Nawet ładnie.Ale jednak mam swoje ale.Nie podobają mi się pasemka.Po 1-nie powinny one się znajdować przy tych włosach na grzywce.Po 2-kolor.Po 3-kokarda jest krzywo.Trochę się 'zlewa'.Makijaż ok.Ocena:6/10
Po:
Masz mało kosmetyków.Nie miałam za bardzo co zrobić.Dokup coś.Do rzeczy.Zmieniłam i trochę rozjaśniłam włosy.Oczy-tusze i czarny cień.Dla 'innego' efektu, dałam okulary kujona :) Bardzo zwyczajnie, ale mi się podoba.
Ubiór:
Przed:
Ubiór:
Przed:
Ładnie.Ale oczywiście pod warunkiem,że na plażę.Mmm...:) Zmieniłabym buty, bo skoro na plażę, to chyba nie w szpilkach :D Ocena:8,5/10
Po:
Po:
Dobra.Ja rozumiem,że krótko masz konto, ale proszę, kup coś.Ogólnie, to ten strój mi się podoba.Dodałam pasek i buty, wydaje mi się,że jest git:)
Wero1234j
Twarz:
Przed:
Przed:
Podoba mi się :)Jedyne co bym zmieniła, to usta i kolor włosów.Usta dałabym też niżej.Ocena-8,5/10
Po:
Makijaż-letni,kolorowy.Fryzurka?Na upalne dni.Kolor...chyba taki delikatny.
Ubiór:
Przed:
Nie pasują mi te legginsy do tej sukienki.Zamieniłabym je na jakieś delikatne, czarne rajstopki.Ładne buty.Rękawiczki?Ujdą.Ocena-7/10
Po:
Po:
Mamy lato.Na stardollu też tak jakby...A to jedyna okazja żeby się fajnie ubrać, nie grzebiąc w szafie w poszukiwaniu czegoś ciepłego.Dlatego własnie Cię tak ubrałam.Ta sukienka jest śliczna.
Randkowo:)
Można się ubrać tanio, a modnie.Dzisiaj tak trochę...randkowo.Ale w miarę luźno. Po prostu chciałam zrobić coś z tymi butami. Podobają mi się. U nas pogoda się zaczyna poprawiać, parę ostatnich dni było...brr. Na razie jednak nie mogę wyjść i porobić zdjęć, ponieważ mam remont a w domu nie jestem= brak aparatu.
- opaska-Harajuku lovers-0 sd
- sweterek-Stardoll-50 sm
- top-Kohl's-30 sm
- spódnica-Bizou-8 sd
- nadkolanówki (?)-Archive-1 sd
- buty-Mortal Kiss-108 sm
piątek, 12 sierpnia 2011
Na ciepłe dni :P
Z racji tego,że się ociepla, to taka letniejsza stylizacja...kocham kolorki :)Nie wiem co tu można pisać.Prosto, ale chyba ładnie:P
- opaska-Moschino Tribute-10 sd
- marynarka-Bizou-6 sd
- tunika-Fudge-2 sd
- pasek-Pretty in love-40 sm
- torebka-Pretty in love-6 sd
- buty-Pretty in love-5 sd
czwartek, 11 sierpnia 2011
Zwyczajnie :D
Jeśli myślicie, że jestem z siebie dumna, to się mylicie.Jest za późno dla mojego mózgu. On już śpi. ZzzZzz...Jutro na pewno zrobię coś lepszego. Na razie dziękuję.
- opaska-Decade of the teens-20 sm
- kurtka-Elle-2 sd
- tunika-Elle-2 sd
- legginsy-archive-56 sm
- buty-Wild candy-59 sm
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)



















